2007年8月24日 星期五

《山東行.感想》

重記得出發前,貌似喬寶寶既領隊Terrence講過句:「今次呢個旅行係非常難得既,絕對會令你地畢生難忘。」
原來真係講得好啱,我冇諗過會比想像中好玩咁多,雖然啲景點唔係話太吸引,不過勝在班同行,勝在有班gag人。
  • 頭一晚,我地好見外,見到晚餐十五六碟餸,個個好驚訝,成為左第一個話題,夜晚既時候,第一次gather,全男班,多謝Danny教玩Ass Hole(card game),好正。
  • 第二晚,重係幾見外,唔多願意主動識人,係覺得鵬哥越黎越正。夜晚玩男女分開既first impression,對我黎講又係新game,我都估到,我比人既感覺係爛浦,多謝。開始認識哂啲人嚕。
  • 第三晚,係泰山山腳既四星級酒店訓,算係最靚架啦,成班玩完之後,開始清談節目,聽阿鵬講故。呢晚好開心,打開哂心扉咁,最搞野係連隨團記者阿仁都同我地一齊癲,一齊傾到四五點,額外加一個guest岑姐,最後個個淆底唔敢返房訓,六個男仔加一個女仔訓兩張床一個床隙,四星級迫爆。另外gag人團開始組成,評分標準越黎越gag。
  • 第四晚,又係清談節目,個個比Ivy迫講自己情史,做哂情場包情天,好好笑。全場人我諗都玩熟哂嚕,睇得出有啲唔捨得。
  • 第五晚,最正呢晚嚕,估唔到狀元們個個劈酒,十八枝山東特產青島啤一晚隊哂,勁唔勁先,個個玩到勁癲,講哂心底話,係最後一刻留低左最美好既回憶。

呢個團最梗要係識左班fd,好快re-u,期待中。show下最有印象既fd先:
  • Alex-讀global business既,非常有做mc既才能,非常之nice加friendly。
  • Sam-冷面笑匠,同房黎,經常爆出有質素既gag,個個俾哂O,最後幾日癲峰反彈。
  • 阿鵬-gag人團隊長,無論係樣、動作定言語,都絕對會令人爆笑,全團我最愛既人,哈哈。
  • 阿成-頭幾個識既人,講野勁似Leo,較為沈寂既gag人,精通日文加打鼓,多才多藝既人。
  • Hodar-最鍾意講野中英夾雜既人,不過最後都聽慣左,山東人黎,笑死我。
  • 阿仁-本來只係一個隨團記者,識來原來係gag人一個,評分動作始創者,超正。
  • Amy-榮登團花,除左眼鏡真係好索!gag人團一致贊同。
  • Evelyn-可能係最多花名既人,好鍾意煲水,發嬲時動作好滑稽,花名有姨陳,陳姨姨,岑姐,村姑。
  • Katie-好可愛,黎旅行既目的係識男仔,直認無諱,好爽直。曾經講過一班fd對得耐就唔會嘔到feel出黎,認同102%。
  • Yvette-前OSA主席,雖然大我地幾年,但係玩得傾得,開始成為我最祟拜既人。
唔知點解upload唔到相,遲啲搞。

                 


「唔ok 噃…」  















「掂呀!」

7 則留言:

Breathe Again 提到...

原本以為山東一定無聊到死
同你傾完電話先知你樂而忘返
不過d人真係同我地有d差天共地既感覺

m3k2 提到...

d人既高度好極端
團花唔夠高,最盡1.63m
第一張最右果個都一般高

通常英文名用F做字頭既人都高,狀元有例外

Hodar好似高過你

d女仔個樣合乎本身年齡,男仔就老左d

而且輯相d男狀元膚色略嫌太黑

葛佬 提到...

re BA:係差天共地架啦,所以話目光唔係擺係同輩到啦。
re m3k2:女仔最高170cm喇,唔好太執著啦,你評分都太嚴啦,m3k2兄。

匿名 提到...

=P
係七個男仔一個女仔呀~
乜原來我講野係中英文夾雜架? 我都唔覺好大問題...
仲有Yvette 都唔係主席,係Administration Officer 咋嘛!

re m3k2:
我都唔係高過Scott =_=""
仲有我係唔係老左d 同膚色略嫌太黑o個種呀?

m3k2 提到...

評分唔算嚴la,去過沙田我先知咩叫做高!
Hodar個樣其實唔太老,皮膚就真係黑左d,同埋我點睇佢都係高過blog主

匿名 提到...

A....相裏邊個係你呢??睇黎今次旅行真係得益不少 wor...

匿名 提到...

i dun like 2 boil water
plz dun use that 2 be my description
n those nicknames, nice ones!
rar!