2007年8月9日 星期四

《放榜》

八月八日,呢日真係驚心動魄,煩左幾日之後,好在出黎個成績都見得下人,應該話都算係唔錯既。
諗返起之前,日日屈係自修室,朝十晚六,日日如是,真係幾螺命,重記得考之前果日喊埋出黎咁濟,臨放榜之前果晚更加係食唔安坐唔樂,會考呢個重擔,我諗無咩學生可以輕易避過。而家考完一身鬆!鬆哂!唔夠十四分既同學,聽日都要積極搵學校啦!
係呢到多謝一下放榜後打過黎關心我既朋友仔!多謝笨幼,泡仔,小玲,豬腸,阿朱,輝哥,蜂哥,華哥!(邊似啲人要我打返過去報告嚕XP)
附帶一提既係,我咁耐都未聽過阿爸咁開心咁笑,記得佢果把由心笑出黎既笑聲,真係好陌生,老豆真係好關心我地既學業,放心啦,兩年後我會令你笑多次既。

5 則留言:

匿名 提到...

咁快打完你既感性卜喇..哈哈XD
嘩..要你阿爸笑多次..唔好口輕輕牙..
除非你讀到港大喇..可能開幾圍慶祝添牙.XD


嘩..考到22分"好勁呀..[某人係咁迫我講架..哈哈XP..]
ANYWAY..+油!! [ = = 講E句起雞皮添XP]

P.S..唔好成日掛住打...擊自己..唔溫書牙XD

葛佬 提到...

我都起哂雞皮啦,就快頂唔順。
ANYWAY, THANKSSSSSSSSSSSSS。

匿名 提到...

嘩!你考到22分呀!犀利喎...我d囝囡第時好似你咁醒就好 law~~^^

葛佬 提到...

其實我真人非常遲鈍。
傑傑欣欣咁似你,大個一定得既!

匿名 提到...

haha...你唔洗咁謙 wor~
嘩!如果似我就"屎" law,我讀得好少書咋!