2007年8月3日 星期五

《巴同葛講》

尋日去完同琳慶祝完生日去影貼紙相,當中有段小插曲。
我地揀梗機既時候,有個巴藉人士拖住佢個細蚊仔行左埋黎,好急咁對住我講左幾句野,(點解咁多人同行係要同我講?),當初重未搞清楚狀況,佢帶左我去部籃球機到指黎指去,神情好緊張,我問佢識唔識講英文,佢話得,但係口音太重唔明,迫於無奈下我叫左個服務員黎搞部機啦,可能食左錢,但係佢重好急咁同我講野,重苦苦哀求我唔知咩咁,最後我都係一面無奈無理佢,無計,雞同鴨講無得講。
而家返到黎諗返起其實件事好奇怪,我諗其實當中實係唔只jam錢咁簡單,想起果時佢有口難言,個樣又好急咁,究竟想點呢,而家諗落自己無幫到佢,都幾狗下。


(最後諗落可能佢想我幫佢玩籃球機)

















[巴同葛講] by 葛佬
3-8-2007

8 則留言:

m3k2 提到...

巴基斯坦定巴勒斯坦人?
點解你認得出係巴籍人?

葛佬 提到...

由膚色睇得出啦,詳細野唔清楚嚕。
有口難言真係辛苦。

匿名 提到...

不嬲9開架喇你...哈哈XD
唔爭在9埋E次喇....XP

葛佬 提到...

re 林先生xp: 咁呢句我又認既,不過佢眼神真係幾好乞求幫助咁。(易名下話-_-")

匿名 提到...

Hi~多謝你到我o既 blog 留言呀!你又係住天水圍,haha..咁啱嘅!!
話時話,唔洗覺得自己狗喎,你又唔係唔幫佢,只係幫佢唔到啫!

葛佬 提到...

咁又係呀,幫到實幫!

匿名 提到...

可能食左手指
算啦唔好理我
bye-.-

葛佬 提到...

警告,有人搞gag。