2007年6月4日 星期一

實在太耐冇試過喜慶既感覺,難得尋日阿叔既仔既表兄既姪女既家姐結婚(即係我唔知佢係乜水),我都埋去親下熱鬧:〞恭喜恭喜!新婚愉快呀!〞。
從前我係一個自由主義者,對結婚從來唔抱期望,亦講過絕對唔會結婚。我剩係知道結左婚要睇住老婆睇住仔女,要供呢樣供果樣,唔做得呢樣唔做得果樣,直情一諗起就反感果隻,而且有大把人辦係我面前,就係個個都比人管住哂,同埋日日都要避忌因不信任而引黎既爭吵,總之一句講哂,就係煩啦。尋日去飲既時候,先真正發覺到我一直無察覺,無留意既野,就係結婚果刻既感動,同埋回報父母果刻既心境,當山盟海誓果刻,就好似同父母講左:〞喂!我真係大個仔啦!〞,睇住佢地因幸福而滿懷欣慰既樣,真係乜水都為之動容架。
或者結婚真係好鬼煩啦,不過當日既代表性真係一生,一世。(不過我都無諗住結婚)

沒有留言: