2007年10月4日 星期四

《仍然懶散》


唔得了喇,我重係懶到震,只要一番到屋企,掉得書包落梳化,就自然成個軟化哂,乜都唔想做…星期二要交既週記,星期五都未交到,唉。家陣呢段時間竟然重可以忙裡偷閒畫下幅畫仔,唔得了啦,我都唔可以相信點解我可以咁懶。



[Knight] by 葛佬

8 則留言:

匿名 提到...

軟化哂~呼
幾時先硬番?

葛佬 提到...

睇下有冇刺激力先得啦咁。

匿名 提到...

haha...你o既刺激力咪就係你自己咯..........................................(我係指你o既前景&目標喳)
呵呵~~~

匿名 提到...

我同你一樣
呢排都係超懶

如果搵到解藥的話
麻煩順便單聲

我都想快d脫離「懶窩」

先謝

匿名 提到...

平時咁懶,一臨到考試你咪谷到行lor,有曬推動力,dont worry,be lazy.^^

葛佬 提到...

RE Kityan: 我係指呢樣架…哈哈
Re 仁: 搵到梗通知既~
Re 匿名: haha, 好正既proverb,收下了。

匿名 提到...

又肥又懶既死肥仔XD
唔鍾意e幅畫..= 3=
成日上堂訓覺.唉...仲嘈住我上堂添XP

葛佬 提到...

re ssssssVicki:幅畫我都唔多鍾意,純粹亂咁畫!我唔想你上堂訓覺先嘈住你咋!