2007年5月31日 星期四

真係好奇怪,都唔知自己諗乜既。
明明乜事都冇發生過,但又硬係要諗住d負面野。
或者人地會覺得我比人串慣,或者係見同你friend先串下我,
但係其實有意無意都好啦,我擺哂係心入面。

諗深一層,好多人根本從來無尊重過我。
你唔尊重我,我點解要尊重你!?
話你聽!你今日串過我,落過我面,我聽日要你十倍奉還!
.......
......
.....
....
...
..

.發洩完畢。

或者我真係唔適合同人相處啦。
903阿喱講得o岩,最Wat dahell都係人際關係。

1 則留言:

匿名 提到...

做人應該要以德服人,就算人地對你唔好都唔好懷恨在心,以仁德服人,自然能得民心。就好似劉備咁劉備の大徳能令其他人為佢而賣命增加武力。