2007年12月9日 星期日

《SE》

發覺自己係一個女人。
唔好比我嚇親,我真係咁認為。從前睇過某明珠節目,講過呢個世界人類嘅思維大概分為兩類型:S型腦同E型腦,S型腦屬於理智型,推理型,數學型,E型腦屬於情感型,情緒型,溝通型,人際型,大概係咁啦~個節目就話,男人極多數屬於S型,呢個亦都可以解釋點解預科MATHS GROUP嘅人大部分都係男仔。女人就極多數屬於E型,抑鬱症情緒病多發生於女人身上。
奇就奇在,近排發覺自己屬於E型,係好鬼E果隻。太著眼於人際關係、好鬼多廢話講、好想發洩、情緒波動好大、由其夜晚,可以無啦啦發老脾、又無啦啦笑崎崎、好想表達啲野比人聽、無啦啦對未來好有憧憬、無啦啦又覺得未來好悲哀、加上男人老葛又好鬼易喊…自己嘅思想模式,真係好鬼似女人。我想做S型呀…
好在我重鍾意女人姐…




呢排寫梗啲歌詞,唔知有冇機會獻唱呢?=]

11 則留言:

匿名 提到...

OH...LAM SOCTT變左一個女人型..XP
可能水瓶情緒特別波動..HEEHEE..

葛佬 提到...

re 仍然都係冬姑:SO VICKI咪一樣係水瓶,兩個鬥波動,哈哈…

匿名 提到...

更年期到
差唔多係咁

匿名 提到...

可能你俾自己太多壓力啦
有時搵唔到一個平衡點
感覺上你需要有一個人瞭解你
隨時平定你內心既不安同聽下你傾訴 =.+

葛佬 提到...

re Luffy: 咪搞
re 匿名:講得啱!好需要一個聽我講嘢嘅人!但係咁更突顯E型性格-_-

匿名 提到...

Scott..我整左負離子.. 睇黎要勞煩你畫過幅畫比我啦-w-

葛佬 提到...

re ceci:咁要畫個有負離子死光槍嘅ceci機械人喇,哈哈。星期一睇下你嘅新look先=P

匿名 提到...

我諗我都係一個女人,
我諗我地可以做「姊妹」,
我諗...嘩哈哈哈哈!

葛佬 提到...

仁:做住契姊妹先,哈哈,你個新look好韓風呀真係,幾好睇!

匿名 提到...

咦!!咁我呀囝都係E型o咼,因為佢d數好屎..哈哈....就黎聖誕喇,祝你聖誕快樂 la^^

葛佬 提到...

RE kityan:所以呢,佢其他藝術方面可能好好呢!聖誕快樂吔!